onsdag 29. februar 2012

Prinsesse "Fie" ♥

Dagene flyr avgårde, selv om jeg ikke kjenner så mange her, og stort sett er alene, er jeg ikke alene! Jeg har nemlig en fantastisk liten familie. En snill og god forlovede, og en liten herlig prinsesse. Kjæresten er på jobb om dagene, og jeg og Anne Sofie koser oss hjemme. Vi leker på gulvet i flere timer, går turer i både surt og fint vær, handler, rydder, vasker leiligheten, vasker klær og ikke minst lager mat. Dagene går igrunn ganske fort, og jeg angrer ikke et sekund på at jeg flyttet til Trøndelag. Jeg har jo fått den største gaven av alt! 

Vi er så heldige, at vi har fått en så nydelig prinsesse! Og igår tok vi noen bilder av nettopp, prinsesse Fie♥ Hun er så heldig at hun har en mamma som har laget hårbånd, så da måtte vi jo vise resultatet!
 



 
Ten little fingers, and ten little toes.
The sweetest of smiles, and a cute little nose.
All these add up to the same preciuos thing,
A baby, the greatest of gifts life can bring. 

3 kommentarer:

  1. Nydelig prinsesse <3 Kjekt å høyra frå deg via bloggen ;) Lenge side eg har truffe på deg no. Supert å sjå at du trives så godt der du e! Kanskje ein gong du e heima her, så treffe me på kvarandre ;) Klem Solvor

    SvarSlett
  2. Tusen takk, Solvor! :) Tenkte eg måtte gjere noke for at dei eg var masse med før kunne følge litt med på kva som skjer i livet mitt no! Så det er veldig kjekt at du lese :) Så skal du ikkje sjå vekk frå at vi treffe på kvarandre ein gong eg er heime i sør! :) Klem Stine

    SvarSlett
  3. Verdens søteste prinsesse! Og ja, hun er heldig som har så flink ei mamma som har sydd hårbånd, og heklet teppe ;O)
    Gla i dere, og kjempestolt av dere
    Klem fra verdens heldigste bestemor

    SvarSlett